diumenge, 7 de desembre del 2014

Pràctica 10 Gimp

En aquesta pràctica us ensenyaré com fer l'efecte mirall en una imatge (sense fons). Jo utilitzaré aquesta imatge:


Pas 1: Obrirem la imatge en un Gimp i l'escalarem amb l'eina d'escalar  per a que només ocupi la meitat de la imatge. Copiem la imatge (Ctrl + C)

Pas 2: A la barra de dalt anirem a capa i crearem una capa nova. A la capa nova enganxem la imatge que em seleccionat anteriorment (Ctrl + V).

Pas 3: Amb l'eina de volteig  li donarem la volta. Depèn de la imatge que agafeu li podeu donar vertical o horitzontal. En el meu cas jo li he donat la volta horitzontalment.

Pas 4: A la barra de dalt anem a capa, busquem on posa máscara i afegim máscara de capa amb l'efecte blanc.

Pas 5: Amb l'eina de mescla  difuminem la imatge per a que quedi millor. Per a difuminar-la, has d'arrastrar el ratolí d'un punt de la imatge a un altre. Podeu difuminar una foto o les dos, jo he difuminat les dos.

Aquest és el meu resultat:


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada